Czy wiesz, że sprzedaż w modelu dropshipping to idealne rozwiązanie dla sklepu internetowego bez magazynu? Z tego wpisu dowiesz się więcej o naszej hurtowni, która dysponuje szerokim asortymentem z zakresu kosmetyków, środków czystości i chemii gospodarczej.

Skoro tu jesteś, to możliwe, że masz świadomość, czym jest dropshipping. Na wszelki wypadek podsumujemy jednak jego najważniejsze założenia. To nic innego, jak model logistyczny, w którym pomija się magazynowanie towarów u właściciela sklepu internetowego. Oferuje się zamiast tego bezpośrednią wysyłkę towaru z magazynu hurtowni do klienta sklepu.

Klient dokonuje zakupu -> Twój sklep internetowy zleca nam wysyłkę towarów bezpośrednio do klienta.

Nasza oferta to aktualnie kilkanaście tysięcy różnorodnych produktów zebranych w kategorii uroda, środki czystości i chemia gospodarcza.

Posiadamy własny sklep oraz aktywne konta na Allegro oraz w największej porównywarce produktów Ceneo. To czyni nas doświadczonym i sprawdzonym partnerem, który zna się na obsłudze klienta detalicznego i mając wolne zasoby, obsłuży również Twoje zamówienia dropshippingowe.

Oto nasze jasne zasady współpracy, z każdym partnerem:

  • Rabat podstawowy do 10% na dostępny asortyment (z wyłączeniem kategorii Perfumy).
  • Minimalna wartość zamówienia już 10 pln. Realizujemy też wysyłkę zamówień poniżej tej kwoty - opłata logistyczna wynosi w takim przypadku 5 pln.
  • Czas wysyłki zamówienia do klienta docelowego to 2 dni robocze (licząc od kolejnego dnia roboczego po opłaceniu zamówienia).

Ważne: W początkującej fazie współpracy preferujemy płatność z góry za każde zamówienie z możliwością wystawienia faktury zbiorczej pod koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Przy współpracy długofalowej będzie możliwe opłacenie jej z odroczonym terminem.

Nasze proste zasady dostawy towarów:

  • Wykorzystujesz własne etykiety lub korzystasz z naszych dostaw https://www.sohe.pl/news/n/54/Dostawa).
  • Numery przesyłek przekazujemy Tobie lub klientom docelowym.
  • Nie pobieramy opłat za materiały do pakowania przesyłek.
  • Nie obsługujemy przesyłek pobraniowych.
  • Plik xml generujemy i aktualizowany co 3 godziny (nie pobieramy za to opłat).
Często zadawane pytania:

1.Jaki jest czas realizacji wysyłki? – Towar wysyłamy zwykle w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia
2. Z usług jakiej firmy kurierskiej korzysta Państwa hurtownia? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty? - Formy wysyłki dostępne są tutaj
3. Czy mogę Państwu dostarczyć własną etykietę / list przewozowy – Jak najbardziej. Prosimy o przesłanie etykiety w odpowiedzi na mail potwierdzający złożenie zamówienia. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia, prosimy o upewnienie się, że dane odbiorcy przesyłki są poprawne, gdyż sami nie możemy tego sprawdzić
4. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe? – Nie, wysyłek pobraniowych nie obsługujemy
5. Czy jest możliwość wystawiania faktur zbiorczych miesięcznych lub tygodniowych? – Jak najbardziej. Dla naszych partnerów droppshipingowych wystawiamy jedną zbiorczą fakturę w miesiącu.
6. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat? – Większy rabat jest ustalany indywidualnie, ale jest to co najmniej 2000 pln obrotu miesięcznie
7. Czy obowiązuje jakieś minimum logistyczne? – Nie, spakujemy i wyślemy każde zamówienie, jednak dla każdego zamówienia poniżej 10 pln, do faktury miesięcznej doliczymy opłatę logistyczną w wysokości 5 pln netto.
8. Jakie są warunki dokonania integracji z Państwa hurtownią za pomocą sky-shop – Po rejestracji i akceptacji naszego regulaminu otrzymają od nas Państwo link do pliku XML. W platformie sky-shop jesteśmy dostępni jako zintegrowana hurtownia. W razie problemów z integracją, prosimy o kontakt z helpdeskiem sky-shop
9. Czy plik xml jest płatny? – Absolutnie nie
10. Jaki jest adres dokonywania zwrotów oraz reklamacji? - To zależy od tego, czy wysyłamy przesyłki korzystając z Twoich listów przewozowych, czy własnych. W pierwszym przypadku to Ty jesteś pierwszym punktem kontaktu dla klienta – obsługa reklamacji leży po Twojej stronie. W tym przypadku prosimy o odesłanie nam towaru i zgłoszenie reklamacji mailowo. W drugim przypadku adresem do zwrotu jest nasz magazyn.

Jeśli jesteś zainteresowany/-a współpracą, to zapraszam do założenia konta na Sohe.pl oraz podesłania wiadomość na info@sohe.pl (wówczas możemy włączyć stały rabat). Służymy pomocą i chętnie odpowiemy na każde pytania. Jesteśmy otwarci na rozmowę lub kontakt mailowy.