Skoro tu jesteś, to możliwe, że masz świadomość, czym jest dropshipping. Na wszelki wypadek podsumujemy jednak jego najważniejsze założenia. To nic innego, jak model logistyczny, w którym pomija się magazynowanie towarów u właściciela sklepu internetowego. Oferuje się zamiast tego bezpośrednią wysyłkę towaru z magazynu hurtowni do klienta sklepu.
Klient dokonuje zakupu -> Twój sklep internetowy zleca nam wysyłkę towarów bezpośrednio do klienta.
Nasza oferta to aktualnie kilkanaście tysięcy różnorodnych produktów zebranych w kategorii uroda, środki czystości i chemia gospodarcza.
Posiadamy własny sklep oraz aktywne konta na Allegro oraz w największej porównywarce produktów Ceneo. To czyni nas doświadczonym i sprawdzonym partnerem, który zna się na obsłudze klienta detalicznego i mając wolne zasoby, obsłuży również Twoje zamówienia dropshippingowe.
Oto nasze jasne zasady współpracy, z każdym partnerem:
- Rabat podstawowy 10% na dostępny asortyment ( z wyłączeniem kategorii perfumy gdzie rabat wynosi 3%).
- Brak minimalnej wartości zamówienia.
- Koszty pakowania 4,99 dla zamówień poniżej 40PLN.
- Czas wysyłki zamówienia do klienta docelowego to 1 dzień roboczy (licząc od kolejnego dnia roboczego po opłaceniu zamówienia).
Ważne: W początkującej fazie współpracy preferujemy płatność z góry za każde zamówienie z możliwością wystawienia faktury zbiorczej pod koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Przy współpracy długofalowej będzie możliwe opłacenie jej z odroczonym terminem.
Nasze proste zasady dostawy towarów:
- Wykorzystujesz własne etykiety lub korzystasz z naszych dostaw https://www.sohe.pl/news/n/54/Dostawa
- Numery przesyłek przekazujemy Tobie lub klientom docelowym.
- Nie obsługujemy przesyłek pobraniowych.
- Plik XML aktualizowany jest co 3 godziny (nie pobieramy za to opłat).
1.Jaki jest czas realizacji wysyłki? – Towar wysyłamy zwykle w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
2. Z usług jakiej firmy kurierskiej korzysta Państwa hurtownia? - Inpost, DPD, UPS, GLS. W przypadku innych firm zlecenie podjazdu kuriera jest po stronie zleceniodawcy.
3. Czy mogę Państwu dostarczyć własną etykietę / list przewozowy? – Jak najbardziej. Prosimy o przesłanie etykiety w odpowiedzi na mail potwierdzający złożenie zamówienia. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia, prosimy o upewnienie się, że dane odbiorcy przesyłki są poprawne, gdyż sami nie możemy tego zweryfikować.
4. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe? – Nie, wysyłek pobraniowych nie obsługujemy.
5. Czy jest możliwość wystawiania faktur zbiorczych miesięcznych lub tygodniowych? – Jak najbardziej. Dla naszych partnerów droppshipingowych wystawiamy jedną zbiorczą fakturę w miesiącu.
6. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat? – Większy rabat jest ustalany indywidualnie, ale jest to co najmniej 2000 pln obrotu miesięcznie
7. Czy obowiązuje jakieś minimum logistyczne/koszt dostawy w modelu dropshippingu? – Nie, spakujemy i wyślemy każde zamówienie.
8. Jakie są koszty pakowania przesyłek? - Dla zamówień o wartości poniżej 40pln pobieramy opłatę w wysokości 4.99pln brutto. Zamówienia o wartości powyżej 40 pln realizujemy bez dodatkowych opłat.
9. Jakie są warunki dokonania integracji z Państwa hurtownią za pomocą sky-shop? – Po rejestracji i akceptacji naszego regulaminu otrzymają od nas Państwo link do pliku XML. W platformie sky-shop jesteśmy dostępni jako zintegrowana hurtownia. W razie problemów z integracją, prosimy o kontakt z helpdeskiem sky-shop
10. Czy plik XML jest płatny? – Absolutnie nie
11. Jaki jest adres dokonywania zwrotów oraz reklamacji? - To zależy od tego, czy wysyłamy przesyłki korzystając z Twoich listów przewozowych, czy własnych. W pierwszym przypadku to Ty jesteś pierwszym punktem kontaktu dla klienta – obsługa reklamacji leży po Twojej stronie. W tym przypadku prosimy o odesłanie nam towaru i zgłoszenie reklamacji mailowo.
Adres do zwrotu:
Xlab Maciej Milewski
ul.Upalna 80/28
15-668 Białystok
Jeśli jesteś zainteresowany/-a współpracą, to zapraszam do założenia konta na Sohe.pl oraz podesłania wiadomość na info@sohe.pl (wówczas możemy włączyć stały rabat). Służymy pomocą i chętnie odpowiemy na każde pytania. Jesteśmy otwarci na rozmowę lub kontakt mailowy.